Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Assassin’s Creed Mirage już oficjalnie. Ta gra to wielki powrót do korzeni
Zgodnie z zapowiedziami impreza Ubisoft Forward okazała się prawdziwą ucztą dla fanów cyklu Assassin’s Creed, stanowiąc godne uczczenie piętnastych urodzin marki. Najważniejszym wydarzeniem była zapowiedź Assassin’s Creed Mirage.

Przecieki o tej produkcji krążyły od dłuższego czasu i większość z nich okazała się prawdziwa. Gra ukaże się w 2023 roku. Dokładniejsza data zostanie ujawniona w późniejszym czasie. Produkcja dostępna będzie na PC, konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i PlayStation 5 oraz w streamingowej usłudze Amazon Luna. Głównym studiem tworzącym grę jest Ubisoft Bordeaux, które do tej pory zajmowało się wspomaganiem innych zespołów wydawcy. Ta ekipa wcześniej opracowała dodatek Assassin's Creed: Valhalla – Wrath of the Druids.

Głównym bohaterem gry jest młody Basim. Akcja osadzona będzie kilka dekad przed wydarzeniami z Assassin’s Creed Valhalla. Większość kampanii toczyć się będzie w Bagdadzie, a fabuła zaprezentuje drogę Basima od złodzieja po doświadczonego zabójcę należącego do bractwa Ukrytych. Fabuła rozpocznie się w 861 roku, w trakcie złotej ery tego miasta. Metropolia zostanie podzielona na cztery różnorodne dzielnice, zawierające m.in. strefę przemysłową oraz imponujące ogrody. W grze odwiedzimy również Almut, czyli fortecę asasynów, która w AC Mirage wciąż będzie znajdowała się w konstrukcji. W trakcie kampanii istotną rolę odegra także Roshan, czyli mentorka bohatera, której głosu udzieli znana m.in. z serialu The Expanse aktorka Shohreh Aghdashloo. Fabuła ma być bardziej liniowa niż w kilku poprzednich częściach, przypominając wczesne odsłony serii. Pojawią się jednak momenty, w których będziemy mogli wybrać kolejność realizacji zadań.

Tytuł stanowi powrót do korzeni marki, odwołując się do pierwszej odsłony cyklu. Otrzymamy przygodową grę akcji, a nie RPG w stylu najnowszych części serii. Rozgrywka skoncentruje się na parkourze, skradaniu się i cichych zabójstwach. System poruszania się będzie szybszy i bardziej płynny. Powrócą także niektóre stare techniki z początku serii, a mechanika wykrywania gracza ma być bardziej rozbudowana, ułatwiając zorientowanie się, kto obserwuje Basima oraz jak daleko się od niego znajduje. Przy eliminacji głównych celów otrzymamy dużą swobodę wyboru metod przeprowadzania zabójstw. Do dyspozycji gracza oddany zostanie obszerny ekwipunek asasyna, który wraz z postępami w rozgrywce będziemy mogli ulepszać. Pojawi się także opcja zastawiania pułapek oraz zwalania elementów otoczenia na głowy wrogów. Basim będzie w stanie chwilowo spowalniać czas, pozwalając nam oznaczyć kilka celów do serii szybkich zabójstw. Wśród nowości pojawi się także możliwość korzystania z tyczek, ułatwiających docieranie do wysoko położonych lokacji. Podczas zabawy będziemy mogli skorzystać z pomocy orła Basima, np. do przeprowadzenia zwiadu, w stylu znanym z kilku ostatnich odsłon marki. Nowością będą wrodzy łucznicy, którzy mają być w stanie zestrzelić naszego skrzydlatego sojusznika.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2022-09-11 17:13:49
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow